İptal & İade Değişim

Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

  • İade edeceğin ürünü faturanın en altındaki "İade Formu" kısmını doldurarak, paketi hasar görmemişürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte UPS Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermeni rica ederiz. İadeni gönderirken şu kodu kargo şubesine vermen yeterli: 1T76T
     
  • İadeni gönderdikten sonra gerekli olması halinde senden UPS Kargo'ya ait gönderi kodun talep edilebilir. Sorun yaşamaman adına gönderi kodunu lütfen saklamaya özen göster.
     
  • İade bedeli ürünlerin mal kabul birimine ulaştığı andan itibaren iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra kredi kartına 3 (üç) iş günü içerisinde aktarılmaktadır. Eğer ödemeni "Kapıda Ödeme" veya "HAVALE" olarak gerçekleştirmiş isen tarafımıza IBAN numarası, hesabın kime ait olduğu ve hangi bankaya ait olduğunu bildirmen gerekmektedir. Bildirim sürecinden sonra iaden 15 (onbeş) iş günü içerisinde gerçekleşecektir. Bankana bağlı olarak iadeni hesabında veya kredi kartında görmen birkaç gün sürebilir. Banka IBAN numaranın bulunmaması durumunda iade işlemin AKBANK  üzerinden İSME HAVALE işlemi ile gerçekleştirilmektedir. AKBANK tarafından uygulanacak olan işlem ücreti kesintileri müşteriye aittir.
     
  • Siparişinde kullandığın indirim kuponu varsa iade işlemi esnasında hesabına yeniden tanımlanacaktır. Siparişinin yapıldığı tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre yapılacak iade işlemi ile yeniden başlayacaktır.

İade etme süresi kaç gündür?

Siparişinin sana ulaştığı günü takip eden 30 gün içerisinde, ürünü kullanmadıysan orijinal paketi/kutusu ile birlikte ücretsiz bir şekilde iade edebilirsin. Satın aldığın bir ürünü değiştirmek istersen önce iade etmelisin. Ürünün, bize ulaştıktan sonra para iadesi istemeden hesabına para çeki yükleyerek hızlı değişim yapabileceğini unutma. Bu konuda müşteri hizmetlerimiz sana yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Lütfen bizi aramaktan çekinme.

Hangi ürünleri iade edemiyorum?

Ambalajı zarar görmüş, faturasız ve kullanılmış ürünlerin iadesi gerçekleşmemektedir. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

Ayrıca kullanılmamış olsa dahi abiye çantaları iade edemeyeceğini de hatırlatmak isteriz.

İademi hangi adrese göndereceğim?

UPS Kargo'ya iadeni teslim ederken şu kodu vermen yeterli olacaktır: 1T763T

ALICI

: ALONE ÇANTA .

ADRES

: İstasyon Mh.Tisan Toptancılar St.No:38  Akşehir Konya

   


İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade talebiyle firmamıza gönderdiğin ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Siparişini ups Kargo ile yukarıdaki adrese "Karşı Ödemeli" olarak gönderebilirsin.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra;

İade bedeli ürünlerin mal kabul birimine ulaştığı andan itibaren iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra kredi kartınıza 3 (üç) iş günü içerisinde aktarılmaktadır. Eğer ödemeni "Kapıda Ödeme" veya "HAVALE" olarak gerçekleştirmiş isen tarafımıza IBAN numarası, hesabın kime ait olduğu ve hangi bankaya ait olduğunu bildirmen gerekmektedir. Bildirim sürecinden sonra iaden 15 (onbeş) iş günü içerisinde gerçekleşecektir. Bankana bağlı olarak iadeni hesabında veya kartında görmen birkaç gün sürebilir.

Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Rahatlıkla yapabilirsin. Sadece hemen iade işlemini başlatmalısın. Faturanın en alt kısmında değişim yapmak için iade ettiğini belirtmeyi unutma. aloneden aldığın ve kullanılmamış durumdaki ürünler için 30 gün içinde iade işlemini başlatır ve ürünü bize gönderirsen, ürün bize ulaştığında parayı sana iade etmek yerine alone hesabına yükler ve yeni ürününü bu para çeki ile satın almanı sağlayabiliriz. Hesabına yüklenen para çeki ile yeni sipariş oluşturmalısın. Bu konuda bizi aramaktan çekinme. Siparişini iade ederken kargo ücreti ödemeyeceğini hatırlatmak isteriz. Yurtiçi Kargo ile 1T76T iade kodunu kullanarak hızlıca bize siparişini iade edebilirsin.

Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor?

Siparişinde kusur olmaması için Ürün Kabul Bölümü'müzden sonra bir de Paketleme Bölümü ürünü sana göndeririken kontrol eder ve bu süreç kameralar ile kayıt altında tutulur. Öncelikle siparişini kargo kuryesinin önünde açarak sağlam olduğuna emin olmalısın. Ardından ürünü incelediğince bir kusur olduğunu görürsen rahatlıkla iade edebileceğini unutma. Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek kusur hakkında bizi bilgilendirmeni isteriz. Yapılabilecek en kolay yolu sana sunmak için elimizden geleni yapacağımızdan emin ol. 

 

 Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?

Taksitli olarak satın almış olduğun ürüne ait bedelin tamamı kredi kartına iade edilmekte ancak bankan tarafından iadenin kredi kartına geri ödemesi taksitli olarak kartına yansıtılmaktadır.


Bizimle sohbet edin
×